MLY

2013-03-09
13:57:00

9 Mars 2013 Hästarna!

Engill! 

Engill blir bättre och bättre för varje dag. Har haft ganska mkt överenergi och då sett sabeltandade grottlejon, som älskar att jagga hästar, specigellt små söta rödskäckar som heter Engill.. Engill älskar att springa, och de ska hälst gå i 240 km/tim. Satte igång han långsamt, och har skrittat mkt, vilket Engilll tycker är tråkigt, specigellt i början. Men de är bästa med honom är att han aldrig blir elak, Jag litar på han till 200% i alla lägen. Även om han ser grottlejon ibland när han inte fått göra av med sin energi. ;) De är ju just de som får mej att älska honom ännu mer, att han har lika mkt humör och ideer för sej som jag! <3 Tillsamans med dej har jag inga hinder eller spärrar. 
 
Snöbollen
 

Igår passade jag och Snöbollen på att ta en tur in till Vinninga i de finna vädret. Gick förbi skolan, där kom de ungar springade som ville klappa, krama och pussa på han och de är ju i såna sitvationer som snöbollen mår som allra allra bäst. I centrum med massa barn <3 Sen när ungarna sprang tillbaka in te skolan skrek han efter dom, ville ju inte att dom skulle lämna honom :D Sen fortsatte vi vidare hem till mamma och pappa och hälsade på, var uppe på terassen och Snöbollen delade kex med sin hundkompis Sebben :D Underbara lite häst!!! <3
 
 
 
Tillsammans med mina djur mår jag alltid bra. Då känner jag mej fri, fri från alla svårigheter och begränsningar. Då känner jag mej som starkast och tryggast. Tillsammans med dom känns inget längre hopplöst!. Tillsamans med dom är jag hel, och befriad från mina vardagliga handikapp..... Djuren är mitt liv, mitt ALLT!! Genom djuren lever jag mitt liv!! <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: