MLY

2012-06-10
14:16:20

10 Juni -12

Tänk vad tiden går, Snart har jag haft Engill i två år!
Jag blir bara mer och mer fäst vid han ju längre tiden går...
jag är stolt över min lille pojk! Som enligt mej bara är så perfekt på alla vis! :)
Tillsammans med Engill är jag lycklig!!

Tölt träningen går riktigt bra! Har börjat tempo träna han mer nu när takten sitter. han går fortfarande i lite för hög form, men de blir bättre och bättre nu när jag kan släppa han mer och mer utan att han tappar takten. :) I trav och galopp går han bra, men jag måste blir bättre på att rida mer, blir lätt lite passiv och bara hänger med specigelt i traven. Så får sparka mej själv i baken lite :)

Nu ska vi ut i skogen. Så det blir lite blandat mys och tränings pass idag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: