MLY

2012-04-10
22:14:42

10 April 2012



Nu när vi tränar på samlad tölt har min lilla ögonsten verkligen börjat visa humör igen, han tycker det är jobbigt (helt förståligt) och när Engill blir sur kan han verkligen låta som en gris! hihi. Men han jobbar på bra iaf, så är stolt över han!!

Får Engill bestämma ska det hällst gå fort, :D
så ökad tölt går bättre! även om han fortfarande kan falla över i galopp. Men det är till stor del mitt fel, har ibland lite svårt att hitta balansen när jag ska släppa fram honom utan att tappa han. måste jobba vidare på mitt säte.

De jag älskar mest med Engill är att faktiskt är så tålmodig med alla mina ideer. <3
en massa humör, men ändå så genom snäll. <3<3<3 n
Jag har sagt och tänkt på det så många gånger, jag är så ofattbart lycklig, glad och tacksam för att jag hitta just Engill. Min underbara vän, tröst och trygghet.

Jag älskar dej!

Kommentar:
2012-04-10 @ 23:20:25
#1: Tiger

åh, skulle så gärna vilja se er.

saknar dig! och pyssel, ridturerna... stallet och "du e ju en blååååval!" hihi

kramar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: