MLY

2011-05-05
17:05:27

Bollman :D

Snart kmr Snöbollen äntligen upp te mej!!! :D Det kmr bli underbart att få hem min lilla kel sjuka shettis :D <3
Så jag kan pussa ihjäl honom :)
Just nu står han bara och det är inte så ofta någon han tid att pysla och greja med honom. När jag flyttade upp fanns det bara en ledid boxplats, så jag kunde bara ta med Engill. planen har varit att snöbollen skulla komma upp så fort det blev ledig stallplats.. Det har drat ut lite på tiden, så det är så skönt nu när han snart kommer kunna komma hit :D
Satt och tenkte på hur otroligt mkt han har utvecklats!! Han har blivit så kelsjuk och gärna mysa, älskar att bli kliad och kliar tillbaka när han kan. sitter man på huk kmr han fram med mulen och vill pussas. och lägger gärna mullen under armen eller i famnen..
Han är med på allra mesta nu, När jag skulle ropa på johannan för att visa hans ren luva ;) så traskade han rakt upp på träddecker och hade nog gått in i halen om jag inte stoppat honom, och traskade som om det var det naturligaste i världen. "Vaddå, skulle vi inte gå in?"
älskar mina hästar <3<3<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: