MLY

2011-03-01
16:06:29

1 mars-11



Nu när det börjar bli mjukare i backen har jag börjat rida på alvar igen..
Igår var Engill pigg te tusen, stod på bakbenen två gånger. Blev redigt arg och efter det gick det riktigt bra och han gjorde sitt bästa för att göra som jag bad. Så jag är stolt över han iaf..:)

Idag red jag på banan, Engill var helt underbar... Fick in bra tölt ochgjorde vad jag bad om med en gång. red inteså länge, eftersom han var så duktig ville jag sluta medans det gick som allra bäst!

Nu börjar det lika något och allt jobb jag lagt ner på oss två har verkligen visat resultat! <3 Älskade älskade Bästaste Engill... Världsklass och för mej är du mer än perfekt!



I April ska jag ner till skåne. och kolla på tävlingarna på flyinge och hälsa på Bollman!
Förhoppningsvis kmr jag att kunna köra upp han till mej redan i April! Jag längtar efter min lilla huligan!!!



Kommentar:
2011-03-03 @ 09:24:49
#1: Sandra

Sakanar dig "min andra hälft"...MASSOR <3

Hoppas vi kan träffas snart, annars spricker jag!!! Älskar dig idag, igår, nu och föralltid!!! Kul att höra hur bra det går för dig och busen-Engill :-) <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: