MLY

2011-06-10
12:27:45

Min Ängel

Engill vill inte alls att Didde skulle gå sin väg., ;)

Men han verkade trivas mycket bra när även snöbollen kom,
Världens allra sötaste kompisar :D



-----


Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dej,
för allting som du är och för att du fick mej upp på fötter igen.
Är jag ledsen tänker jag på dej, och vet
att ja fått allt jag någonsin drömt om
Du har gett mej ett liv, något att tro på.

Engill du är det bästa som hänt mej,
Varje andetag med dej känns helt underbart!




------





Kommentar:
2011-06-10 @ 23:49:38
#1: Ewa

Blir lika varm i hjärtat varje gång jag läser om Dej o Engill!

Han kunde inte fått en bättre "matte" <3

Ha en mysig sommar med dina goa hästar!!

Kram

Ewa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: