MLY

2011-06-09
15:18:27

Bollman är äntligen hemma!!!<3

Äntligen är Snöbollen hos mej igen!

Han kom igår eftermiddag, gick i hagen ett par timmar sen har han fått stå inne i natt, tillsammans med Didde och Engill. Igår vara han ganska stressad, men idag har han redan börjat komma te rätta. Han njuter av uppmärksamheten han får och vill gärna visa upp sej.

Idag ska han få ett ordentligt bad och sen ska vi ut och promenera lite, om det inte börjar åska igen. Han behövde ett bad redan när han kom och efter att ha gottat sej i hagen har jag nu mer en svart häst! ;)

Lite intressant ändå, jag som alltid sagt att jag inte skulle skaffa en vit häst, hur slutade det? haha. två hästar, en hel vit och en röd/vit skäck.  Världens allra vakraste hästar!!! :) <3<3<3


Lite bilder från igår! <3

Vad som än händer, så kommer jag alltid finnas där och vakar över dej.

Dagar kommer och dagar går,
men jag kommer aldrig sluta älskade dej!
För när jag ser på dej så stannar tiden.
Min ögonsten och himlens diamant,
att du är min kan det vara sant?

som en ängel från himlen så förtrollade du mej.
du är det bästa som har hänt mej, en prins i mitt liv!
och jag älskar alla stunder som jag får ha dej här brevid!
Utan att tveka, du är den perfekta!

Djupast i mitt hjärta där finns ditt namn!


-----

Jag vet inte vad du behövt gå igenom,
och jag tror inte jag vill veta...

Det viktigate är att du har det bra nu!
Och jag står fast vad jag lovat, jag sviker dej aldrig!
Du ska stanna hos mej tills döden skiljer oss åt.

Jag är långt i från fel fri, men jag kommer alltid göra mitt bästa för att du ska få ha det bra!
------
Kommentarer:
2011-06-09 @ 16:35:28
#1: Tiger

vad söt han är :) tur för honom att han fick komma till dig

2011-06-09 @ 17:46:31
#2: Johanna Sterner

Så fina bilder=) Så glad att han är hos dig nu! Han förtjänar ett bra liv=) Dikten får en ju att gråta!

Kram till dig Emmely! Saknar dig!

2011-06-17 @ 12:47:37
#3: Sandra

Jag blev verkligen, verkligen rörd!!! <3 Bilderna talar för sig själv!!! KÄRLEK!!! O dikten <3 .............saaaaaaknar Dig MLY <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: