MLY

2011-07-20
16:15:17

Snöbollen gör framsteg!

Började dagen med att tömköra snöbollen! Han var så himla dukti!! Backade på röst kommando, är det inte underbart när träning ger resultat? och dessutom på fort!!!! :D
Sen blir jag imponerad nästan varje gång de kör folk på travbanan intill hans hage. Shit vad han travar! där kan vi snacka om sväv! och det går fort! När jag red på travbanan, travade snöbollen intill Engill som galopperade. Lycklig att jag fann dej!
Tack Johanna, Jag är dej evigt tacksam!
för att jag fick köpa Snöbollen,
och det för att du hittade Engills annons!

Du är bäst! :D<3
Kommentar:
2011-07-20 @ 18:12:28
#1: Tiger

kuul! :) men så har ju bollen en bra lärare också!

fick du brevet?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: