MLY

2011-12-07
12:03:58

Lisa :D



22 November fyllde Min lilla Holigan Lisa 1år!
och Självklart ska man ha paket när man fyller år :D









Roligt att öppna paket!:D









Äntligen!;)
En Stor leksaks Räv! och dessutom några köttbullar! Det var mycket uppskattat:D









Buren Lisa fick av Micke är mkt uppskattad :D



Världens Bästa Lisa! :D



Utan tveckan är Lisa Värd allt jobb har fått lägga ner på henne.
För er som inte vet tog jag över Lisa när hon var 6 månader,
då var jag fjärde ägaren..
Och det var inte pågrund av henne som hon behövde flytta runt,
hon har haft otur och hamnat hos fel ägare!:(

Så Har fått jobba på förtoendet till folk.
Ibörjan var hon väldigt "mammig" och var väldigt osäker
imot andra. så det känns riktigt bra att hon blir mer och mer säker!

Kommentarer:
2011-12-20 @ 14:28:42
#1: Emma Ahlström

Hector säger "Tjusig brud, kan jag få hennes nummer?) Fin hund du har Emmely :)

2012-02-13 @ 12:57:38
#2: Emmely

En beundrare! Lisa underar om hon inte kan få en date med denne hector? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: