MLY

2010-11-02
14:38:12

2 November- Engill



Jag kmr aldrig släppa dej, aldrig att jag ger upp!
Kärleken brinner bara starkare och starkare!!




Världens bästa Engill!!!<3


Igår hade vi träning, Tränade på skänkel vinkning i skritt och i trav. D tog lite tid, men efter några försök fick in d ganska bra, :)
Fortsatte tölt träningen, Engill har ju en förmåga av att försöka springa ifrån mej när det blir jobbigt, då igår la vi in massa halter, fört i skritt, och sen i tölten så gjorde vi halt när han gick mot traven.

Från och med denna vecka tenkte jag låta Engill ta det lite lugnt, så jag ska låta han vila iaf varannan dag. Vill inte låta han stå för mkt häller, så han tappar för mkt av d vi jobbat med nu.

Men d passar bra att Låta Engill ta det lite lugnt så kan jag passa på att lägga extra tid på snöbollen nu när d är dax för han att börja dra vagnen!






Kommentar:
2010-11-03 @ 22:22:44
#1: tiger

Helt perfekt att du kan sysselsätta dig mer med Snöbollen när Engill ska ta det lugnt, win-win för alla tre ju :)



Du har mycket att pyssla med, Engill får vila och slappa, (det är ju såå skönt att ströva runt i hagen! Hehe) och Snöbollen får massa kärlek extra :)

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: