MLY

2010-07-31
15:17:43

31 Juli -10 Min kärlek!

Igår tog vi en tur barbacka. :)

Svullnaden är lite bättre men den är fortfarnde svullet. En bit i från svullnaden har vi hittat märken som stämmer bra in på orm bett. Så det är troligt att han blivit orm biten när han legat i hagen. :( Vet sa att vi skulle vänta t på måndag, för dom trodde d skulle lägga sej av sej själv. Annars skulle vi höra av oss igen på måndag.

Jag tkr bara mer och mer om min lilla häst för varje dag. <3

I torsdags fick han en ny läder grimma av Johanna! :D En svart med silver stenar över nosen.:D En riktig liten snygging blev han!!!! TACK JOHANNA!! <3 

Nu ska jag ut och haffa henne så hon ska kolla på Engills bett. Känns bra att höra vad hon tror... 


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: