MLY

2010-12-23
13:46:22

Kärlek te min bästaste Snöbollen!

Världens bästaste Snöbollen!!!!<3




Min älskade söting har verkligen blivit som en helt annan häst!
Hade nästan glömt att jag kunde få sitta i upp te två timmar när jag skulle ta in han för tre månader sen. Nu kmr han i full fart när jag ropar.

Var hemma måndag och tisdag, så Karro skulle ta in mina hästar åt mej. Hade inte en tanke på att d skulle vara nårga svårigheter. Men När Karro gick för att hämta Snöbollen gick han sin väg. D gick han inte med på. Men som tur är så va Kajsa på Orana så hon fick ta in han. Kajsa har ju hanterat han lite innan så då kom han i galopp.

Även om han nu börjat vågar lita på mäniskor är han fortfarande skeptisk mot nya personer.

Men Snöbollen är utan tvekan en häst på miljonen!!!!!!!<3

Kommentar:
2010-12-23 @ 14:22:50
#1: tiger

vad sött att han litar så mycket på dig, att han inte vågade komma alls innan men gör det nu :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: