MLY

2010-12-23
14:07:51

Mitt ljus, mitt allt!!!!



En häst i världsklass!
Jag har dej att tacka för mitt liv! Du betyder mer än allt! jag älskar dej så obeskrivligt mkt! Och d spelar ingen roll vad som händer, för du kmr alltid ligga mej varm om hjärtat. För dej skulle jag springa över minfält.!! Du är d vakraste som gått på denna jord...

Träningen går framåt! Nu börjar du bli riktigt takt säker i tölten! :D Underbar känsla!!! Vi behöver jobba vidare på tempo växlingar och jag behöver tränade vidare på att så ihop starkare säte utan att tappa tyglar och form. D är inte lätt!! Men d blir bättre och d har blivit bättre. Jag måste ta det lite lugnt, har lite för höga krav på mej själv så har inte själv kunnat se min utveckling och mina framsteg. Vill så gärna, men ska försöka ta åt mej av vad andra säger. D är ju helt logiskt, kan inte kräva att jag ska va perfekt. En sak i taget.



Du är ljuset i mitt liv,
Du är d bästa som finns!
JAG ÄLSKAR DEJQ!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: