MLY

2010-12-31
19:30:06

D allra bästa!!!!! <3


Idag släppte jag ihop Engill och Snöbollen igen.
Tanken är ju den att dom ska gå ihop när jag flyttat te Vinninga igen.

D var kul att se dom!!:)


Engill började med att utforska hela hagen medans Snöbollen gick hack i häl



När Engill kollat in hela hagen hade han tid att hälsa och busa med Snöbollen..



Måste komma överens om vem som bestämmer...









Efter 20 min var det tydligt att det är Snöbollen som får bestämma...




Blir så glad när jag ser mina älskade små hästar i hagen..<3

Kommentarer:
2011-01-01 @ 12:19:30
#1: Ewa

Gott Nytt År på Er!

Härliga bilder på dina "killar"...skönt om de kan trivas ihop i hagen me <3

Kram

från

Ewa

2011-02-07 @ 11:54:35
#2: Anonym

vilka härliga bilder!!! Lilla vita förvinner ju nästan i all snö.. :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: