MLY

2011-03-14
21:09:59

14 Mars! -11

Jag vill ha sommar, är trött på all gegamoja nu!
Engill är pigg och framåt, ibland nästan lite för pigg ;) Jobbar förfullt på tölten nu, streckvis töltar han på bra, men orkar inte längre streckor, men sakta sakta klarar han längre och längre.. Är jag inte med och jobbar går han gärna över mot trav eller galopp. När han går mot trav så är det lättare att få han tillbaka in i tölt.
Det är svårare när han går över i galopp, jag tycker det är svårare att komma tillbaka in i tölt utan att sakta av te skritt eller göra allt..
Engill är duktig, han vill göra rätt... Det har blivit tydligare.
Snart ska jag hämta min andra lilla huligan :) Snöbollen! Kan inte sluta tänka på han! Saknar min coola lilla hingst! <3
Kommentarer:
2011-03-16 @ 11:22:25
#1: Sandra

Saknar dig ALLDELES för mycket :´-(

2011-03-28 @ 09:27:00
#2: Sandra

Vackra Engill!!! (saknar dig <3 )

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: