MLY

2012-06-14
15:37:54

14 juni 2012




När jag kommer ut till hästarna för några dagar sen gick alla hästarna i samma hage. Snöbollen stod så rund och go om magen tillsammans med de andra hästarna och betade.. jag hade inte hjärta att flytta över honom med en gång. så han fick gå kvar där över dan. :) medans jag fixade extra elsnöre i hans hage. 

Men när jag tog in Engill för att borsta honom, började Hugi och snöbollen bråka. Så fick släppa ut Engill igen som gick i mellan. Sen gick dom sida vid sida alla fyra och beta tills vi tog in hästarna. Nu går Snöbollen i sin hage, vill inte att han ska rulla fram.. :P






Engill har en haft en lite lugnare vecka denna veckan, eftersom han haft lite träningsverk i bakmusklerna. Men en veckas mys i skogen skadar aldrig :) alltid lika mysigt :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: