MLY

2012-08-30
12:33:36

30/8 2012


Den 18 augusti var jag och Engill med på "prova på att tävla kurs" på Axvalla. :) Det gick bra! Var med och red V5 (lätt fyrgång) och T7 (lätt tölt) och efter att ha ridit både fyrgången, tölten och final i fyrgång var engill knappt nått trött. och jag som var osäker på om han skulle orka gå både tölten och finalen..  Ork har han iaf :D
 
Så nu har jag anmält mej och Engill till lättklass tävling i Kungsbacka den 23 September :) De ska bli kul! :D
 
Jag bara avgudar min underbara lilla polle!!! :D<3
 
 


Lite bilder från när jag longerade Engill får någon vecka sen :)
 












Kommentarer:
2012-08-30 @ 15:16:07
#1: tiger

han är superfin ju :) så kul att det går så bra.
kram <3

2012-09-02 @ 16:11:57
#2: Ewa

Men va kul att ni ska prova på o tävla!!! Det kommer o gå så bra :)
Fin ser han ut när du longerar me, Ni är duktiga ihop
Kramar från
Ewa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: