MLY

2011-10-27
19:21:31

27 oktober -11



Jag och Engill jobbar på som bara den! Har varit några dagar efter helgen som han rollat väldigt mkt i tölten! :(
Men nu så börjar det bli bättre igen! :)



Snöbollen trivs och mår som en prins!
Börjar nästa undra hur mkt hans man växer, den blir bara längra och längre!
Nu hänger hans man neranför bogen! och den fortsätter att växa :D
Pannluggen har jag fått klippa, för att den inte ska va i vägen och bli sketen när den växer
neranför mulen, svansen känns det nästan som jag inte hinner klippa av innan den hänger i marken igen.
hans svans, man och pannlugg växer som ogräs ;) men nu ska jag kolla hur lång den blir. :)

Han sköter sej bra, och bara älskar att mysa :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: