MLY

2010-11-01
13:58:11

Bollboll<3


D värker i hela mej när jag tänker på vad du varit med om. Jag kmr aldrig kunna förstå hur man kan behandla någon illa som inte kan försvara sej.. Jag ska nog vara glad att jag inte vet mer om vad du varit med om. D är så uppernbart, vänligt instäld. Han vill alltid göra rätt och gör så gott han kan.. När det är nya saker och han inte förstår vad som väntas att han ska göra blir han så stressad och rädd. Berädd på att han ska få stryk, springer i cirklar, och flåsar.. 
Men när jag sätter mej ner, pratar lugnt och klappar han så coolar han ner och när han fattar vad han ska göra späner han upp sej och ska visa hur snygg han kan vara.  <3



När jag började hantera och jobba med dej lovade jag att du aldrig mer kommer fara illa!
D löftet kmr jag hålla! Jag vann ditt förtroende och d ska jag bära med värdighet.
Du har blivit så mkt tryggare. D är en obeskrivlig känsla när jag ser och hör att mina
vänner nu kan greja med dej utan att d blir panik från din sida! 
 




Jag är glad att jag har dej!!! <3

Nu börjar d bli dax för att gå vidare med inkörningen, så vi ska börja dra vagnen efter dej.
D ska bli kul! Vill inte att d ska gå för fort så jag har låtit d ta tid, men nu känner jag att både du och jag
är redo att gå vidare. :)



D kan låta hemskt.
Men skulle d hända något som leder till att jag inte skulle kunna ha dej kvar.
Så kmr jag hällre låta dej somna in, än att behöva göra mej av med dej och riskera att du
hamnar fel och råkar illa ut.
Du har redan slussats runt alldeles för många gånger..
Varit på fel ställe, ALDRIG att jag skulle klara av att utsätta dej för den risken...

...Du är för dyrbar!



Jag älskar dej

// Emmely

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: