MLY

2014-02-24
16:32:36

Livet flyter på..

 
Nu flyter på livet och vardagen på för mej och mina djur..
 
 

Engill är nu under igångsättning.. Han har återhämtat sej väldigt bra. Nu är han pigg och glad igen..
töltar som aldrig förr, Han har lite bråttom när vi ska ut, måste vi skritta? jag vill springa!.. Nu vill han jobba igen..
Var ute på en liten tur idag, först efter en kilometer så taggade han ner och skrittade utan att takta. Även om konditionen fortfarande inte är som den var innan. så blir de bättre och bättre. Konditionen får vi bygga upp. Men nu har han enegi så de bara spritter i hela kroppen.. Älskade Älskade Engill! <3 Min prins! Hoppas nu att vi får måååååånga år tillsammans! världens bästa illbatting!!
 
 


 
Laufey går från klarhet till klarhet.. Pigg och alert, arbetesglad!
Oerhört lyhörd, behöver inte be hennes två gånger när hon ska öka, Vi lär varandra och tillsammans utvecklas vi, tölt tränat en hel del, och börjar få till de, några steg åt gång och de går framåt. Utan tvång, hon vill göra rätt. och de blir mer och mer tydligt. Min älskade lilla madam. Nu ska de börjas träna ordentligt igen för att förhoppningsvis kunna ta en tripp ner till skåne, och hälsa på Julle och Lotta. Visa hur fin du börjat till att bli! <3
 
 


 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: