MLY

2011-04-03
16:52:50

3 April -11

Dyrbarast i världen!<3

Kärleken blir bara starkare och starkare. Engill, min Engill. Är så otroligt glad att fann dej <3
Var på islandshästens dag för en vecka sen. Träffade då Maria, (det var där Engill stod när jag prov red honom)
Hon kände igen mej med en gång. Frågade hur det gick med Engill. Berättade även att hon tänkte på han/oss ibland. :)
Den dagen kommer jag aldrig att glömma. Känslan av att hitta en häst som verkligen går rakt in i hjärtat är helt obeskrivlig... Känslan av att vi bara hör ihop det går helt enkelt inte att beskriva iord. Så otroligt underbart!!!!
Igår var vi hos Malo och löshoppade, först kollade jag in Ivory och Lillan tittade lite på Aladin innan jag gick och hämtade Engill. Måste säga att Lillan har verkligen utvecklat hoppteknik. Det syntes tydligen att hon tyckte det var riktigt roligt.!! Malo frågade sen jag inte vetat hoppa henne någon gång. Lite höjd hoppning. :) Det ska bli kul!
Engill var duktig! :D Det var riktigt kul, Engill ville visa upp sej. När jag drev på han så spände han upp sej ordentligt och både travde och galopperade med stora steg, med uppspänd krökt nacke! :D Det är lätt att bli lite egen blind, så när jag kunde stå och kolla på när han rörde sej insåg jag att han har byggt upp sina nackmuskler ännu mer. Har har riktigt biffig hals och nacke!!! Me love!!!<3 Liten muskel knytte har han blivit.. Han har även byggt upp ryggmusklerna bra! Till min glädje och lättnad ligger sadeln fortfarnde bra! Passar nästan ännu bättre nu. Leta sadel kan verkligen vara en jungel så jag är glad att jag har min älskade kieffer.. :)
Kommentar:
2011-04-04 @ 11:17:13
#1: Ewa

Hej, blir lika varm i hjärtat varje gång jag läser om dej o Engill <3 Han kunde inte få det bättre och det är såå skönt att veta o såå kul att följa Er!!!

O tittar ofta i det fina albumet du gav oss,Tack än en gång!!

Jag har en Hrafnsadel(som jag hade till Engils mor)

Pussa den duktiga killen från oss

Kram

Ewa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: