MLY

2010-09-30
13:02:32

Snöbollen, 26 September -10

Snöbollen!<3
Jag todde inte jag skulle falla så för en liten vit hingst!
Första gången jag såg han tycke jag han var söt, men nu när jag börjat lära känna han och jobba med han så kmr hans personlighet fram tydligare, och nu kan jag inte göra annat än att tycka riktigt mkt om denna lilla knubbis!













Snöbollen har fått en ny grimma i prisent från Sandra. :D
Hooligan! Som gjord för Snöbollen!





Min snygging!!!!<3




Snöbollen har börjat få upp lite förtroende för mej.:)

D är underbart! :D För det är så tydligt att han inte alls litade på människor innan.
Men nu så har jag börjat bygga upp förtroende hos han. Små saker, men som gör så stor skilnad!
Nu kmr han fram i hagen när jag ropar i stället för att springa sin väg. och han låter mej greja med han.. utan att han blir väldigt orolig, stressad och nervös. Dessutom har jag nu börjar se att han kan stå och vila på tre ben och halv sova i hagen. så han börjar bli lite  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: