MLY

2010-09-30
13:00:26

Ny inriktning?



Jag och Engill ska kanske byta inriktning?
Bärgsklättring!!!!

När jag kom ut idag fick jag veta att Engill hade tatt sej över muren och nu stod glatt och betade på ängen på andra sidan hagen! När jag kom och roppade kollade han nöjt på mej och fortsatte äta. Han har klattrar upp för muren, som dessutom är ganska hög! och traskat över. Me tanke på hans mage så har man nog gått där ganska länge. D e så typiskt Engill! Inte en skråma, Gräset är alltid grönare på andra sidan! 

Jag hade ju planerat att rida idag, men hans ena fram sko är väldigt lös. Ringde Julle, han hade nog tid att komma ut i kväll och slå på den igen. Så får se vad klockan blir efter det.



Galningen jag älskar över allt annat på denna jord!!!
-Du gör mitt liv värt att leva!

När jag ser dej fylls jag av glädje från topp till tå!
Jag fattar inte att jag fått chansen att dela livet med dej!
Så underbar, så ofattbart overdelig!
Du e ljuset i mitt liv!

Framtiden är oviss och den skrämmer mej ibland!
d e tur att jag har dej, för dej går jag genom eld och vatten! 
 
Du behöver mej, och jag behöver dej.
...tillsammans är inga hinder ömöjliga!


Kommentarer:
2010-10-04 @ 00:38:00
#1: Ewa

Blir sååå rörd när jag läser din blogg...sååå glad över att du o Engill funnit varann:)

Vi hörs snart min vän

Kram

Ewa

2010-10-04 @ 00:39:34
#2: Ewa

Såå glad att fått kontakt med dej o Engill!

Vi hörs snart igen, kram

Ewa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: