MLY

2010-10-23
14:30:58

Boll boll



Jag blir så stolt över min lilla galning!!
Han har verkligen gjort så otroligt mkt framsteg! Var ute i skogen och gick en lång promenad med Karro, tessie och Bollboll! Då såg han så otroligt nöjd ut! Traskade på som ett ånlok med öronen spetsade.. Han stressade inte alls upp fast vi gick på nya ställen. :)

Nu behöver jag inte stå i tim tal för att få in han från hagen som i början. Nu kmr han springande när jag går in i hagen och ropar! :D Och Stengslet är inte längre livs farligt. Nu är det inga problem att ta in och ut honom bara man öppnar helt först.

Igår jag kom te baka och hade varit borta nästan två dagar så gick han omvägar runt när jag skulle hämta honom. precis som att han inte fatta vem det var. Men när jag satte mej ner och prata med han kom han i full galopp! <3 myste en stund i hagen innan han fick komma in. Boll boll putta in mulen i min armhålla som han alltid gör när jag kliar han.
Sen fick han pröva sitt nya regn tecke! d satt perfekt! och han blev så jävla snygg!! <3<3

Kommentarer:
2010-10-24 @ 17:16:50
#1: cilla

du måste verkligen döpa om han!

2010-10-24 @ 19:18:58
#2: Emmely

Ne, Har är en riktig liten Snöbollen! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: