MLY

2010-12-04
20:23:37

Englis<3



D senaste dagarna har jag funderat väldigt mkt, men jag blir inte klokare för d. Helt ärligt, 
Jag skulle jag göra utan Dej?? Jag är så rakt i genom över lycklig att jag har Engill!! För mej är han mer än världsklass!! Bara så jävla undert bäst!!

Den senste tiden har man utvecklats ännu mer! Nu töltar han mer och mer! Bitvis näst in till helt klockrent!!! Utan att ha nosen mot månen.!!! Jag är stort över mitt älskade busfrö!!! och även över mej! ;)

Men Mitt lilla busfrö har jävlar i mej humör kan jag lova!!! Han gör inget, men han kan bli så jävla tvär och bångstyrig. Av alla hästar jag ridit och jobbat med så är Engill utan tveckan den med mest humör!!! han kan bli så jävla arg! men som tur är håller det aldrig i sej specigelt länge! men d händer då och då att ja får ta fram min envisa sida när han gör allt för att kma undan och slippa göra det som han tkr är jobbigt. D är även bra träning för mitt tålamod, skulle jag bli arg blir det värre. och att ge upp finns i med i min värld och d är det dumaste jag skulle kunna göra o låta honom vinna.. för en stund kan jag undra varför jag fortsätter, men den tanken varar aldrig långre än några få minuter.. 
Men sen vet jag att det är så att Engills humör och envishet är helt underbart och fantastiskt när vi kämpar åt samma håll! och tillfärlen då jag får engill med mej är många fler än gånger jag får honom i mot mej.

...Men jag har aldrig haft band starkare än banden mellan mej och Engill...

overdelig kärlek och tacksamhet till världens bästa och underbaraste vän.. Engill!!..
(du är allt och lite till!!!!!!!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: