MLY

2010-08-21
14:06:00

20 Augusti -10 || Skogs tur med Sandra óch Prajda<3



Föralltid och Alltid<3



Sötnosar!<3


Red vår Runda med tempo! :D
Prajda var pigg och tog i för att komma om Engill. Men När hon kmr för nära tog han i och öka mer och mer! Ibland undrar jag om Engill har något hastighets gräns. D känns inte så!! <3




Från den vakraste sidan! XD




:D



Tack! för ännu en underbar rid tur!
Det finns inget bättre än rida ut, med er! Så avslappnat, kravlöst, men samtidigt visar d resultat! Ute och tränar, med leende på läpparna. Underbart, och när vi sen har träning för Julle så ser, känner och märker man hur han växer och växer! blir bättre och bättre, säkrare och säkrare!






Kollar jag ordentiligt, kan jag skymta bilder av min framtid i dina ögon.
Hela min kropp fylls av ett lugn, en trygghet och enorm stolthet!

Det är så roligt att se hur du utvecklats på den korta tiden du varit hos mej!
D e som du vaknat ur din dvala, och tänt till på rikitgt!

Jag känner hur du nu vågar öka och bli lång! Du är säkrare, vågar och VILL gå först. Är det någon som försöker gå om ökar du och tar i. Kämpar för att hålla din plats först när vi är ute och rider. Tölten blir starkare och bättre hela tiden. Mer taktsäker, och motstånder finns det inte alls mkt kvar av nu. Bättre och bättre tölt, takt säker, och du orkar bära upp dej längre sträckor hela tiden. Travtakten är på väg bort helt. Nu tölter du, och det är inte längre på gränsen till 4 taktig trav! Underbart!!!! Jag har aldrig tvivlat, men jag hade inte ens kunnat drömma om att du utvecklas så fort som du gjort fram tills nu. Det kmr alldeles säkert komma baksteg, men det hör till.! 

Det är svårt att fatta, Engill är min, och jag vet att det var ett riktgt kap! En lycko hästen som jag hade tur som hitta!

I <3 U! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: